Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
bac0708
16 avril 2008

les 25 - woensdag 16 april

Hallo bacmensen,

Vandaag hebben Juliette en Tom oefenteksten van het certificaat gemaakt. Juliette heeft een plan geschreven voor haar bac en Tom is beziggeweest voor zijn werkstuk.

Verder moet iedereen het werkstuk maken. Ook de mensen die dit jaar in de Terminale zitten. Eventueel kunnen zij er iets langer over doen. Ik wil jullie in de les de tijd hiervoor geven. Ook zal ik er rekening mee houden bij het opgeven van huiswerk, dat jullie met het werkstuk veel werk hebben en daarnaast het druk hebben voor school, want dit weet ik best.

Voor nu wens ik jullie een fijne vakantie. Als je het certificaat gaat doen, dan oefen nog wat in de vakantie! We hebben nog één les voor het certificaat, nl. 7 mei.
met vragen over het certificaat of over de plans LV2 kun je me mailen. ( luuckdroste@hotmail.com )

Tot na de vakantie!

Luuck

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Publicité