Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
bac0708
13 février 2008

les 18 - woensdag 13 februari 2007

Hallo iedereen,

Vandaag hebben we een luisteroefening gedaan over yoga,
we hebben een korte spreekoefening gedaan om de onregelmatige werkwoorden met de A te oefenen,
jullie hebben een stuk geschreven met daarin ten minste 15 onregelmatige werkwoorden van pagina 1 en 2 van de kopieën (niet af? dan is het huiswerk),
verder heb ik fouten met jullie besproken die veel gemaakt worden als jullie schrijven
en we hebben de erste 35 minuten gekeken van de film "De tweeling", naar het boek van Tessa de Loo. Hierover schrijven jullie voor volgende week ongeveer driekwart pagina, om de inhoud niet te vergeten. Als we de hele film gekeken hebben, maken jullie allemaal een eindverslag.

Voor volgende week:
- leren jullie de onregelmatige werkwoorden met de (A en met de) B.
- schrijven jullie een korte samenvatting over het begin van de film
- en beschrijven jullie op ongeveer driekwart pagina hoe jullie afgelopen week verlopen is, waarin jullie minstens 15 onregelmatige werkwoorden verwerken (Ik heb vorige week afgewassen, etc.)

De inschrijvingen voor het certificaat en de betaling moet trouwens deze week binnen komen.
Tot volgende week,
Luuck

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Na een half uur te hebben liggen zoeken weet ik eidelijk weer waar ik mijn test heb gelaten: Bij Itir! ik heb haar mijn teste gegeven zo zij mijn antwoorden met die van haar kon vergelijken, en verbeteren denk ik. <br /> <br /> De punten zullen dan voor het derde trimster zijn.<br /> <br /> sorry dat het zo laat was, maar ik ben er echt nu pas opgekomen!<br /> <br /> Charlotte
Publicité
Publicité